Dnevni red Druge sednice Opštinskog veća opštine Bajina Bašta 12.07.2022 godine

Na osnovu člana 47. Zakona o lokalnoj samoupravi (*Sl. glasnik RS*, br.129/07, 83/014-dr. zakon, 101/016-dr. zakon, 47/018 i 111/2021-dr. zakon), člana 73. stav 1. Statuta opštine Bajina Bašta (*Sl.list opštine Bajina Bašta*, br. 2/019) i člana 17. Poslovnika Opštinskog veća opštine Bajina Bašta (*Sl.list opštine Bajina Bašta*, br. 16/2020), sazivam

                                                  2. SEDNICU OPŠTINSKOG VEĆA

Sednica će se održati dana 12. jula 2022. godine (utorak), u kancelariji Predsednika opštine Bajina Bašta, sa početkom u 8,00  sati. Za ovu sednicu predlaže se sledeći

D N E V N I   R E D

 

1.Zapisnik sa 1. sednice Opštinskog veća od 14. juna 2022. godine,  sa 1. vanredne sednice od 28. juna 2022. godine i sa 2. vanredne sednice od 01. jula 2022. godine,

2.Nacrt Odluke o prvim izmenama i dopunama Odluke o budžetu opštine Bajina Bašta za 2022. godinu,

  1. Nacrt Izmene i dopune Kadrovskog plana za Opštinsku upravu i Opštinsko pravobranilaštvo opštine Bajina Bašta za 2022. godinu,

4.Nacrt Odluke o glavnom urbanisti opštine Bajina Bašta,

5.Nacrt Odluke o:

a.) sprovođenju javnog konkursa za izbor direktora JKP *12. septembar* Bajina Bašta,

b.) sprovođenju javnog konkursa za izbor direktora JP *BB TERM* Bajina Bašta,

6.Nacrt Rešenja o obrazovanju Komisije za sprovođenje konkursa za izbor direktora javnih preduzeća čiji je osnivač opština Bajina Bašta,

7.Nacrt Odluke o dodeli nagrada i drugih javnih priznanja opštine Bajina Bašta,

  1. Nacrt Odluke o donošenju Plana detaljne regulacije obale jezera Perućac,

9.Nacrt Rešenja o davanju saglasnosti na:

a.) Odluku o izmenama i dopunama Programa poslovanja JKP *12. septembar* Bajina Bašta za 2022. godinu,

b.)Prvu izmenu i dopunu Programa poslovanja Javnog  komunalnog preduzeća “Duboko“ Užice za 2022. godinu,

10.Predlog Dopune Rešenja o imenovanju Komisije za ralizaciju mera energetske sanacije stambenih zgrada,  porodičnih kuća i stanova u opštini Bajina Bašta za 2022.godinu,

  1. Predlog Izmena Plana javnih nabavki za 2022. godinu za Opštinsku upravu,

12.Predlog o izboru projekata u kulturi koji se finansiraju i sufinansiraju iz budžeta opštine Bajina Bašta u 2022. godini,

  1. Zahtev Predškolske ustanove *Neven* Bajina Bašta za utvrđivanje ekonomske cene vrtića,

14.Saglasnost na Odluku Nadzornog odbora JP *BB TERM* Bajina Bašta o tarifnim cenama toplotne energije po tarifnim grupama,

15.Zahtev Opštinskog pravobranilaštva za izjašnjenje po zahtevu Mesne zajednice Solotuša za određivanje za korisnika nepokretnosti,

16.Zahtev Mesne zajednice Solotuša za izgradnju vodovodne mreže na vodovodnom kraku Jasikovice,

17.Zahtev MUP-a, PU Užice, Policijska stanica Bajina Bašta za produžetak ugovora o korišćenju vozila,

18.Inicijativa Saveta korisnika NP Tara za otvaranje ambulante i policijske ispostave u vikend naseljima Kaluđerske bare i Mitrovac na Tari,

19.Zahtev Profesionalnog upravnika stambene zajednice J.J.Zmaja br. 10 za pomoć u rešavanju problema sa krovnom konstrukcijom zgrade,

20.Odbornička pitanja i predlozi sa 1. sednice Skupštine opštine Bajina Bašta,

21.Razno.

                                                                                           PREDSEDNICA OPŠTINE

                                                                                                       Vesna Đurić, s.r.

Rang lista kandidata za instruktore koji se pozivaju na testiranje i razgovor i dokumentacija koju je potrebno doneti

Na kraju teksta je Rang lista kandidata za instuktore koji se pozivaju na testiranje i razgovor a u nastavku dokumentacija koju je potrebno predati prilikom dolaska na testiranje i razgovor.

Za sve kandidate:

  • fotokopija lične karte, odnosno očitana lična karta ili fotokopija pasoša;
  • fotokopija diplome (ili potvrda obrazovne ustanove) o stečenoj stručnoj spremi i original na uvid;
  • uverenje o nekažnjavanju (izdaje MUP – ne starije od 6 meseci);
  • uverenje da se protiv kandidata ne vodi krivični postupak i da nije pokrenuta istraga (izdaju osnovni sudovi – ne starije od 6 meseci).

Dodatno za nezaposlene kandidate :

  • potvrda Nacionalne službe za zapošljavanje, kojom se dokazuje da je kandidat, u trenutku prijave, na njihovoj evidenciji (potvrdu je potrebno izvaditi nakon popunjavanja prijave ili najkasnije do dana predaje dokumentacije), ili
  • potvrda iz nadležne filijale fonda PIO, da kandidatu u trenutku prijave ne teče staž osiguranja. Ovu potvrdu donose studenti i druga lica koja nisu radno angažovana ali nisu prijavljena Nacionalnoj službi za zapošljavanje.

Dodatno za starosne penzionere:

  • fotokopija poslednjeg penzionog čeka, ili
  • fotokopija rešenja o penziji

Dodatno za zaposlene sa nepunim radnim vremenom:

  • fotokopija važećeg ugovora ili potvrda poslodavca (navedena dužina trajanja radnog vremena)

Dodatno za zaposlene sa punim radnim vremenom:

  • fotokopija važećeg ugovora ili potvrda poslodavca o zasnivanju radnog odnosa sa punim radnim vremenom

NAPOMENA: Sva lica zaposlena u autonomnoj pokrajini ili jedinicama lokalne samouprave u obavezi su da pribave Saglasnost za dodatni rad van radnog vremena kod drugog poslodavca i prilikom potpisivanja ugovora istu dostave u originalu.

Ukoliko je kandidat u momentu prijave bio radno angažovan po osnovu Ugovora o obavljanju privremenih i povremenih poslova (koji ističe najkasnije do 15. avgusta 2022. godine), potrebno je da prilikom dolaska na testiranje i razgovor donese fotokopiju važećeg ugovora, a najkasnije do 20. avgusta 2022. godine dostavi potvrdu od Nacionalne službe za zapošljavanje ili PIO fonda da je nezaposlen, odnosno da je prestao da mu teče staž osiguranja.

Ako se uvidom u dokumentaciju ustanovi da je kandidat u prijavi naveo netačne podatke, broj bodova će biti korigovan i kandidat će ponovo biti rangiran. U slučaju da je ostvario manji broj bodova od kandidata koji je rangiran kao poslednji na spisku kandidata pozvanih na testiranje i razgovor, kandidat može biti isključen iz daljeg izbornog postupka.

Ukoliko kandidat ne preda traženu dokumentaciju, ili se uvidom u tražena dokumenta ustanovi da ne ispunjava predviđene opšte uslove, isključuje se iz daljeg izbornog postupka.

Predstojećeg vikenda nas očekuje novi Tara Ultra Trejl!

U subotu, 2. jula, na Kaluđerskim barama u Nacionalnom parku Tara biće održan treći po redu “Tara ultra trejl“.

Reč je planinarskoj trci koja okuplja kako vrhunske sportiste tako i rekreativce koje spaja ljubav prema prirodi i trčanju van uređenih staza.Ove godine manifestacija će okupiti rekordnih 500 učesnika (400 takmičara i stotinak dece na dečjoj trci) iz 9 zemalja.

Za treće izdanje Tara Ultra trail-a pripremili smo 4 potpuno nove staze koje će takmičare voditi dolinom Jarevca, do istoimenog jezerca, preko najvišeg vrha Tare – Zborišta (1545 m), fantastičnim spustom pored tri planinska jezera: Ploštice, Spajići i Zaovinsko jezero, zatim preko vrha Gavran i pored vidikovaca koji oduzimaju dah: Osluša, Sokolarica i Crnjeskovo!  Poseban bisere staze predstavljaju vodopad Lađevac i srednjevekovni manastir Rača.

Najkraća staza TUT 11 duga 11 km sa 450 metara uspona je idealna za početnike i one koji vole kraće trejl trke. Najmasovnija trka će biti TUT 25 duga 25,4 km sa 1320 metara kumulativnog uspona i ovo je prava poslastica za srednjeprugaše. TUT 46 staza od 47,5 km sa 2110 m kumulativnog uspona predstavlja odličnu priliku za sve one koji bi da se po prvi put oprobaju na ultra distancama. Glavna trka je TUT 66 na stazi od 64,7 km i 3250 metara uspona – pravi test mentalnih i fizičkih sposobnosti za sve one koji se odluče za ovaj izazov. Ova trka se boduje u okviru Nacionalne serije u skajraningu (planinskom trčanju) Planinarskog saveza Srbije.

Nismo zaboravili ni najmlađe, naše buduće šampione, za njih smo spremili dečju trku TUTić.

Start i cilj svih trka je na prostoru hotela “Beli bor”.

Satnica

7.00 start TUT 66

7.30 start TUT 46

9.00 start TUT 25

9.30 start TUT 11

9.45 start TUTić

Pobednici na kraćim stazama se očekuju oko 10.30

Pobednici na najdužoj trci se očekuju oko 14 časova.

Proglašenje pobednika je u 19 časova.

Trku organizuje udruženje “Tara Ultra” uz podršku Nacionalnog parka Tara, Opštine Bajina Bašta, Turističke organizacije “Tara-Drina” Bajina Bašta, VU “Tara”.
Sponzori trke su kompanije: Beosport, Knjaz Miloš i Imlek

Obaveštenje o suzbijanju larvi komaraca na teritoriji lokalne samouprave Bajina Bašta

Obaveštavamo Vas da će 05.07.2022 godine, ukoliko se steknu neophodni meteo uslovi, preduzeće VISAN d.o.o. iz Beograda Zemun, Jerneja Kopitara bb, početi tretman suzbijanja larvi komaraca na teritoriji lokalne samouprave.

Radovi će se izvoditi u periodu od 09 do 18 časova.

Planirano je da radovi traju 1 dan.

Tretman će se vršiti preparatom za suzbijanje larvi komaraca LARVASTOP PIRIPROX 0,5 ZG.

Koordinaciju rada sprovešće šef stručno operativnog tima izvođača, uz punu saradnju sa nadzorom tretmana ispred lokalne samouprave.

 

Javni poziv za prijavljivanje kandidata za instruktore u Popisu 2022.

Prijavljivanje u periodu od 24. juna (od 9.00 časova) do 3. jula (do 20.00 časova)

Republički zavod za statistiku (u daljem tekstu: Zavod) upućuje  javni poziv svim zainteresovanim kandidatima da se prijave za posao  instruktora  za potrebe sprovođenja  Popisa stanovništva, domaćinstava i stanova 2022.  (u daljem tekstu: Popis), koji se sprovodi u periodu  od 1. do 31. oktobra 2022. godine.

Instruktori imaju obavezu da prisustvuju petodnevnoj obuci, savladaju metodologiju Popisa i rad u aplikacijama za prikupljanje podataka i monitoring, sprovedu petodnevnu obuku kandidata za popisivače, i da na teritoriji za koju su zaduženi prate tok popisivanja, kontrolišu rad popisivača koji su im dodeljeni, daju im potrebna uputstva i pomažu im u radu i rešavanju spornih situacija tokom popisivanja. Jedan instruktor je, u proseku, zadužen za monitoring rada sedam popisivača.

Period angažovanja: od 23. avgusta do 31. oktobra 2022. godine

Napomena: u vreme obuke kandidata za popisivače, pripreme za rad na terenu i tokom terenske realizacije Popisa, preraspodela radnog vremena vrši se u skladu sa Planom aktivnosti i može uključivati i rad vikendom.

OPŠTI USLOVI KOJE KANDIDAT TREBA DA ISPUNI:

državljanstvo Republike Srbije;

prebivalište ili prijavljeno boravište u Republici Srbiji;

najmanje 18 godina starosti u trenutku popunjavanja prijave;

stečeno najmanje četvorogodišnje srednje obrazovanje;

da kandidat nije osuđivan, da protiv kandidata nije pokrenuta istraga i da se protiv njega ne vodi krivični postupak.

POSEBNI USLOVI KOJE KANDIDAT TREBA DA ISPUNI:

poznavanje rada na računaru (MS Office, internet) – predviđeno je testiranje kandidata;

mogućnost korišćenja sopstvenog računara i pristup internetu tokom perioda angažovanja.

Sa izabranim kandidatima zaključuje se:

Ugovor o privremenim i povremenim poslovima (nezaposlena lica, zaposlena lica sa nepunim radnim vremenom, starosni penzioneri) ili

Ugovor o dopunskom radu (lica zaposlena sa punim radnim vremenom kod drugog poslodavca, odnosno čiji poslodavac nije Republika Srbija)

VAŽNA NAPOMENA:  Zavod nije odgovoran za eventualni gubitak prava radno angažovanog lica do kog može doći usled promene njegovog radnopravnog statusa i ostvarivanja naknade za rad (npr: obustavljanje isplate porodične penzije, naknade za slučaj nezaposlenosti i sl.).

Kandidati se mogu prijaviti za rad samo na teritoriji opštine/grada u kojoj stanuju (žive).

Izuzetno, studenti koji se školuju van mesta stanovanja mogu se prijaviti za rad u svojoj opštini/gradu ili u opštini/gradu u kojem privremeno borave tokom studija.

Kandidati se prijavljuju isključivo popunjavanjem elektronske prijave, koja će biti aktivna od petka 24. juna (od 9.00 časova) do nedelje 3. jula 2022. godine (do 20.00 časova).

Kandidat može da popuni samo jednu prijavu.

Pre popunjavanja elektronske prijave obavezno pročitati Zadatke instruktora i proceduru za njihov izbor.

Potreban broj kandidata za obuku instruktora za opštinu Bajina Bašta je 10.

Elektronska prijava

Rang lista prijavljenih kandidata za instruktore sa ukupno ostvarenim bodovima po prijavi, kao i  spisak kandidata koji se pozivaju na testiranje i razgovor, biće objavljena 6. jula 2022. godine na veb-sajtovima Republičkog zavoda za statistiku (www.stat.gov.rs) i (popis2022.stat.gov.rs)

Zahvalnica Saveta Evrope za opštinu Bajinu Baštu zbog unapređenja u oblasti upravljanja ljudskim resursima

Opština Bajina Bašta je već četiri godine aktivna u zajedničkom programu Evropske unije i Saveta Evrope „Upravljanje ljudskim resursima u lokalnoj samoupravi – faza 2”,  s ciljem da unapredi organizaciju rada zaposlenih kao i njihove kompetencije za rad. Tim povodom, predstavnici naše  lokalne samouprave nedavno suučestvovali na trodnevnom susretu u Aranđelovcu sa kolegama iz drugih jedinica lokalnih samouprava koji su takođe deo ovog Programa.

To je bila prilika da kolege razmene iskustva u dosadašnjim aktivnostima u uvođenju funkcije upravljanja ljudskim resursima u lokalnoj samoupravi, na šta su lokalne samouprave obavezne od donošenja Zakona o zaposlenima u autonomnim pokrajinama i jedinicama lokalne samouprave iz 2016.godine.

Trodnevnoj radionici prisustvovali sui predstavnici Ministarstva državne uprave i lokalne samouprave, Nacionalne akademije za javnu upravu, Stalne konferencije gradova i opština i predstavnici iz 31 lokalne samouprave koje su uključene u program.

Ocenjeno je da su napravljeni značajni koraci u 50 lokalnih samouprava koje su dobile tzv „pakete podrške“ kroz ovaj Program te da je njihovo iskustvo dragoceno i za ostale opštine u Srbiji. Zajednički napor svih partnera u programu je da se upravljanje ljudskim resursima u Srbiji modernizuje u skladu sa vrednostima i standardima koji postoje u zemljama Evropske unije.

Da su „paketi podrške“ doprineli uspešnoj implementaciji Programa potvrđuje i povećan indeks učinka u oblasti upravljanja ljudskim resursima za 20 procenata u lokalnim samoupravama koje su učestvovale u radu ovog Programa.

Rezultati opština koje su bile deo „paketa podrške“su značajno bolji u odnosu na one koje nisu dobile podršku kroz naš Program. To se vidikroz njihov rad, kroz funkcije ocenjivanja, planiranja posebnih programa stručnog usavršavanja, planiranja obuka za svoje kolege, pravljenja kadrovskih planova. Napredak se vidi na terenu i oseća u njihovom radu“, ocenio je Aleksandar Jovanović,menadžer programa.

U Akcionom planu za sprovođenje Strategije reforme javne uprave u Republici Srbiji za period 2021. – 2025. Predviđene su aktivnosti koje se odnose na razvijanje okvira kompetencija za zaposlene u organima autonomnih pokrajina i jedinicama lokalne samouprave.

Kompetencije predstavljaju skup znanja, veština, osobina, stavova i sposobnosti koje službenik poseduje, a koji oblikuju njegovo ponašanje i vode postizanju očekivane radne uspešnosti na radnom mestu.Uvođenje okvira kompetencija za lokalne službenike će, upravo, biti u fokusu Programa „Upravljanje ljudskim resursima u lokalnoj samoupravi – faza 2“ u narednom periodu.

Prisutnim predstavnicima lokalnih samouprava dodeljeni su sertifikati za njihovu posvećenost i učešće u reformskom procesu i dosadašnjem radu na programu.

Zajednički Program Evropske unije i Saveta Evrope “Upravljanje ljudskim resursima u lokalnoj samoupravi – faza 2” sprovodi Savet Evrope u saradnji sa Ministarstvom državne uprave i lokalne samouprave i Stalnom konferencijom gradova i opština.

Javni poziv za učešće privrednih subjekata u sprovođenju mera energetske sanacije stambenih objekata na teritoriji opštine Bajina Bašta

Na osnovu Odluke opštinskog veća o raspisivanju Javnog konkursa za učešće privrednih subjekata u sprovođenju mera energetske sanacije u domaćinstvima,  broj 06-20/2022 od 14.06.2022. godine i Pravilnika o sufinansiranju mera energetske sanacije porodičnih kuća, stanova i stambenih zgrada koje se odnose na unapređenje termičkog omotača, termotehničkih instalacija i ugradnje solarnih kolektora za centralnu pripremu potrošne tople vode po javnom pozivu uprave za podsticanje i unapređenje energetske efikasnosti JP 1/22, Komisija za realizaciju mera energetske sanacije stambenih zgrada, porodičnih kuća i stanova opštine Bajina Bašta (u daljem tekstu: Komisija), dana 20. juna 2022.  godine, raspisuje,

JAVNI POZIV

za učešće privrednih subjekata u sprovođenju mera energetske sanacije  stambenih objekata na teritoriji opštine Bajina Bašta

U okviru realizacije Programa energetske sanacije stambenih zgrada, porodičnih kuća i stanova koji sprovodi opština Bajina Bašta za 2022. godinu, a u cilju finansijske podrške domaćinstvima u procesu energetske sanacije za 2022. godinu (u daljem tekstu Program), a u skladu sa članom 15. Programa, raspisuje se Javni poziv radi izbora privrednih subjekata koji se bave proizvodnjom, uslugama i radovima na energetskoj sanaciji stambenih objekata. Mere energetske sanacije u domaćinstvima predviđene Programom, sprovode se kroz saradnju sa privrednim subjektima koji se bave proizvodnjom, uslugama i radovima na energetskoj sanaciji stambenih objekata, a krajnji korisnici  bespovratnih sredstava su domaćinstva na teritoriji opštine Bajina Bašta. Domaćinstva koja ostvare pravo na sufinansiranje mogu nabaviti dobra ili usluge isključivo od privrednih subjekata izabranih putem ovog javnog poziva.

Cilj sprovođenja mera energetske sanacije je unapređenje energetske efikasnosti i povećano korišćenje obnovljivih izvora energije u domaćinstvima na teritoriji opštine  Bajina Bašta.

I PREDMET

Predmet Javnog poziva je sprovođenje sledećih mera energetske efikasnosti:

1) zamena spoljnih prozora i vrata i drugih transparentnih elemenata termičkog omotača sa odgovarajućim termičkim svojstvima prema negrejanim prostorijama za porodične kuće, stanove i stambene zgrade.

Ova mera obuhvata i prateću opremu za prozore/vrata, kao što su okapnice, prozorske daske, roletne, kapci i dr, kao i prateće građevinske radove na demontaži i pravilnoj montaži prozora/vrata, kao što je demontaža starih prozora/vrata i odvoz na deponiju, pravilna montaža prozora, obrada oko prozora/vrata gips-karton pločama, gletovanje, obrada ivica i krečenje oko prozora/vrata sa unutrašnje strane zida.

2) postavljanje i nabavka materijala za termičku izolaciju zidova, podova na tlu i ostalih delova termičkog omotača prema negrejanom prostoru za porodične kuće i stambene zajednice, osim krovnog pokrivača i tavanica za porodične kuće i stambene zajednice.

3) postavljanje i nabavka materijala za  termičku izolaciju ispod krovnog pokrivača za porodične kuće

Ova mera može obuhvatiti, u slučaju da je oštećen krovni pokrivač i hidroizolacioni krovni sistem, građevinske radove na zameni hidroizolacije i drugih slojeva krovnog pokrivača, kao i limarske radove, ali ne i radove na zameni konstruktivnih elemenata krova

4) nabavka i  instalacija kotlova na prirodni gas i/ili biomasu (drvni pelet, briket, sečka), grejača prostora, ili zamena postojećeg grejača prostora (kotao ili peć) efikasnijim, za porodične kuće, stanove i stambene zajednice.

5) zamena postojeće ili ugradnja nove cevne mreže, grejnih tela-radijatora i pratećeg pribora za porodične kuće, stanove i stambene zgrade.

6) nabavka i ugradnja toplotnih pumpi i prateće instalacije grejnog sistema (grejač prostora ili kombinovani grejač) za porodične kuće.

7) nabavka i ugradnja solarnih kolektora u instalaciju za centralnu pripremu potrošne tople vode za grejanje sanitarne potrošne tople vode i prateće instalacije grejnog sistema za porodične kuće.

Kriterijumi energetske efikasnosti moraju da zadovolje sledeće minimalne uslove:

  • Spoljna stolarija sa sledećim minimalnim tehničkim karakteristikama (U-koeficijent prelaza toplote):

– U≤ 1,5 W/m2K za prozore i balkonska vrata

– U ≤ 1,6 W/m2K za spoljna vrata

  • Spoljni zid na porodičnim kućama/stambenim zgradama sledećih karakteristika:

– minimalna debljina za termičku izolaciju iznosi 10 cm, osim ukoliko nema        tehničkih mogućnosti da se postavi ta debljina izolacije.

  • Minimalni stepen korisnosti kotla (grejača prostora) na biomasu (drvni pelet, briket, sečka) iznosi 85%;
  • Minimalni stepen korisnosti kotla (grejača prostora) na prirodni gas iznosi 90%;

II PRAVO UČEŠĆA NA JAVNOM POZIVU

Na javnom pozivu mogu učestvovati privredni subjekti koji vrše isporuku i radove na ugradnji materijala, opreme i uređaja  i ispunjavaju sledeće uslove:

  • da su upisani u registar APR-a, a registrovani su kao privredna društva i preduzetnici najmanje šest meseci od dana podnošenja prijave,
  • da nad njima nije pokrenut stečajni postupak ili postupak likvidacije,
  • da imaju ateste za materijale i proizvode.

III DOKUMENTACIJA KOJU JE POTREBNO PRILOŽITI PRI PODNOŠENjU

PRIJAVE

Prijava koju na javni poziv podnosi privredni subjekt sadrži prijavni obrazac sa priloženom dokumentacijom.

Prijavni obrazac se nalazi u prilogu javnog poziva i sadrži naročito:

  • opšte podatke o privrednom subjektu;
  • podatke o zakonskom zastupniku;
  • profil privrednog subjekta;
  • cenovni pregled roba i usluga;

Za preduzetnike je potrebno da izjavu dostavi lice koje je registrovalo obavljanje delatnosti kao preduzetnik. Za zadruge potrebno je dostaviti izjavu direktora. Ova izjava mora biti data nakon datuma objavljivanja javnog konkursa.

U slučaju da je osnivač privrednog subjekta strano pravno lice, uzima se izjava koju će dati zakonski zastupnik privrednog subjekta podnosioca zahteva. Ukoliko postoji više zakonskih zastupnika podnosioca zahteva potrebno je da svi dostave navedenu izjavu koja ne mora biti overena kod notara.

U slučaju da je osnivač privrednog subjekta strano fizičko lice potrebno je da svi zakonski zastupnici privrednog subjekta podnosioca zahteva dostave navedenu izjavu koja ne mora biti overena kod notara.

IV PREUZIMANjE DOKUMENTACIJE ZA JAVNI POZIV

Konkursna dokumentacija za Javni poziv može se preuzeti na internet stranici bajinanbasta.rs. ili lično u prostorijama opštinske uprave, Bajina Bašta i sadrži:

− Kompletan tekst Javnog poziva,

− Prilog 1 – Prijavni obrazac,

− Prilog 2 – Izjava podnosioca prijave broj 1.,

− Prilog 3 – Izjava podnosioca prijave broj 2.,

− Prilog 4 – Kriterijumi za ocenu Prijave.

V KRITERIJUMI ZA IZBOR PRIVREDNIH SUBJEKATA 

Kriterijumi za rangiranje direktnih korisnika obuhvataju sledeće:

  • cene ključnih dobara zajedno sa ugradnjom za meru za koju konkurišu;
  • rok važenja cena za meru koju konkurišu;

U Prilogu 4 Javnog poziva detaljno je definisan način bodovanja po navedenim kriterijumi za izbor privrednih subjekata.

Javnim pozivom se određuje maksimalni broj bodova po svakom od kriterijuma i broj bodova po potkriterijumima, ako su potkriterijumi definisani u okviru pojedinih kriterijuma.

Ukupan maksimalni broj bodova po svim kriterijumima i potkriterijumima primenjenim na pojedini Program ne može preći 100.

VI  MESTO I ROK DOSTAVLjANjA PRIJAVA

Podnosioci prijavu za učešće na javnom pozivu popunjavaju na srpskom jeziku, ćiriličnim pismom.

Popunjeni, overeni i odštampani prijavni obrazac u tri primerka (jedan original i dve kopije) i prateća dokumentacija dostavljaju se u zatvorenoj koverti sa naznakom: „Prijava za javni poziv za učešće privrednih subjekata u sprovođenju mera energetske sanacije u domaćinstvima – ne otvarati“, sa punom adresom pošiljaoca na poleđini koverte.

Kompletna konkursna dokumentacija se dostavlja u zatvorenoj koverti.

Prijave dostaviti poštom na adresu Opštinska uprava Bajina Bašta, Ulica Dušana Višića br. 28 – Komisija za realizaciju i nadzor nad izvršavanjem mera energetske sanacije ili lično na pisarnici u zgradi Opštinske uprave.

Blagovremenom dostavom smatra se preporučena pošiljka predata pošti najkasnije do isteka poslednjeg dana utvrđenog roka za predaju konkursne dokumentacije (pečat pošte), bez obzira na datum prispeća. Prijave poslate na bilo koji drugi način (npr. faksom ili elektronskom poštom) neće biti uzete u razmatranje. Nepotpune i neblagovremene prijave neće biti uzete u razmatranje.

Rok za podnošenje prijava je 15 dana od dana objavljivanja zaključno sa 04.07.2022. godine.

            Za sve dodatne informacije i obaveštenja u vezi Javnog poziva možete se obratiti na kontakt telefon 031/865-282 i elektronsku adresu: e-mail: sobb@mts.rs. 

Sva pitanja i odgovori biće objavljeni na internet stranici opštine: www.bajinanbasta.rs. 

VII ODBACIVANjE PRIJAVE 

Nepotpuna, neuredna i neblagovremena prijava biće odbačena rešenjem.

VIII OCENA, IZBOR I OBJAVLjIVANjE ODLUKE O IZBORU PRIVREDNIH SUBJEKATA

Ocenjivanje i rangiranje prispelih prijava privrednih subjekata vrši se primenom kriterijuma iz odeljka V KRITERIJUMI ZA IZBOR PRIVREDNIH SUBJEKATA i Pravilnika o sufinansiranju mera energetske sanacije o sufinansiranju mera energetske sanacije porodičnih kuća, stanova i stambenih zgrada, opština Bajina Bašta.

Komisija razmatra prijave i u skladu sa uslovima Javnog poziva, utvrđuje preliminarnu listu direktnih korisnika.

Preliminarnu listu direktnih korisnika Komisija objavljuje na oglasnoj tabli opštine Bajina Bašta i zvaničnoj internet stranici opštine.

Učesnici Javnog poziva imaju pravo uvida u podnete prijave i priloženu dokumentaciju po utvrđivanju preliminarne liste direktnih korisnika, u roku od tri dana od dana objavljivanja liste.

Na preliminarnu listu direktnih korisnika učesnici konkursa imaju pravo prigovora Komisiji u roku od osam dana od dana njenog objavljivanja.

Komisija je dužna da razmotri podnete prigovore na preliminarnu listu direktnih korisnika kao i da donese  Odluku o prigovoru, koja mora biti obrazložena,  u roku od 15 dana od dana njegovog prijema.

O sprovedenom postupku Komisija vodi zapisnik i sačinjava Predlog konačne Odluke o izboru direktnih korisnika u sprovođenju mera energetske sanacije i iste dostavlja Opštinskom veću na usvajanje.

Opštinsko veće opštine Bajina Bašta donosi Odluku o izboru direktnih korisnika u sprovođenju mera energetske sanacije.     

Odluka Opštinskog veća opštine Bajina Bašta o izboru direktnih korisnika u sprovođenju mera energetske sanacije objavljuje se na oglasnoj tabli Opštinske uprave i zvaničnoj internet stranici Opštine Bajina Bašta.

  1. POSTUPAK REALIZACIJE

Opština će zaključiti tehnički sporazum o sprovođenju mera energetske sanacije  sa privrednim subjektima koji budu izabrani. Predmet sporazuma će biti obaveze obeju strana u Javnom pozivu.

Nakon potpisivanja Ugovora o saradnji sa privrednim subjektima, Opština sprovodi postupak odabira krajnjih korisnika (domaćinstava i stambenih zajednica). Obaveza je da krajnji korisnik prilikom prijave predmere/predračune uzme samo od direktnih korisnika koji su odabrani u prethodnoj fazi.

Nakon izbora pojedinačnih projekata građana i utvrđivanja konačnog broja korisnika po privrednom subjektu, potpisuju se trojni ugovori između oppštine Bajina Bašta, direktnog korisnika i krajnjeg korisnika o realizaciji mera energetske sanacije.

Opština će vršiti prenos sredstava isključivo direktnim korisnicima ne krajnjim korisnicima, nakon što pojedinačni krajnji korisnik izvrši uplatu direktnom korisniku celokupnu  svoju obavezu i nakon završetka realizacije mere.

Uslov da se prenesu sredstva direktnom korisniku je potvrda Komisije da su radovi izvedeni kako je predviđeno predmerom i predračunom koji je građanin predao kada se prijavio za meru kao i u skladu sa zapisnikom Komisije o obavljenom izlasku na teren, a nakon izvršenih radova.

Opština će vršiti prenos sredstava izabranim privrednim subjektima u skladu sa zaključenim ugovorom.

Kontrolu izvršenja ugovorenih obaveza izvršiće nadležni organi koji su zaduženi za urbanizam odnosno zaštitu životne sredine, u saradnji sa Komisijom.

Privredni subjekti su dužni da Komisiji za praćenje realizacije mera energetske sanacije (u daljem tekstu Komisija), u svakom momentu, omoguće kontrolu realizacije aktivnosti i uvid u svu potrebnu dokumentaciju.

Kontrolu izvršenja ugovorenih obaveza izvršiće Komisija.

Privredni subjekti do 01.02.2023. godine dostavljaju Opštinskoj upravi zahtev za isplatu sredstava za sufinansiranje mera energetske sanacije po osnovu obavljenih radova ili izvršenih usluga. Uz zahtev dostavljaju fotokopiju izdatog računa za izvršene radove i usluge.

Prenos sredstava vrši se u skladu sa propisima kojima se uređuje prenos sredstava, a nakon što:

  1. Komisija proveri da li su aktivnosti stvarno realizovane, i to konstatuje zapisnikom;
  2. krajnji korisnik direktnom korisniku isplati isporučena dobra/izvršene usluge u iznosu umanjenom za odobrena bespovratna sredstva;
  3. direktni korisnik dostavi zahtev za isplatu sredstava.
  4. direktni korisnik dostavi potvrdu da je krajnjem korisniku predao sve potrebne ateste i svu prateću dokumentaciju (garancija).

Na osnovu zahteva za isplatu i zapisnika Opštinska uprava vrši isplatu iz budžeta.

01 Broj: 352-65/2022

Opština  Bajina Bašta,

20.06.2022. godine

KOMISIJA ZA REALIZACIJU MERA ENERGETSKE SANACIJE

   Predsednik

     Miloš Jelisavčić, dipl.inž.arh.

Veličina slova