На основу чл. 4. и 83. Закона о запосленима у аутономним покрајинама и јединицама локалне самоуправе („Службени гласник РС“ бр. 21/2016, 113/2017, 95/2018,113/2017 – др.закон и 114/2021) и члана и 7.  Уредбе о спровођењу интерног и јавног конкурса за попуњавање радних места у аутономним покрајинама и јединицама локалне самоуправе („Службени гласник РС“ бр. 95/2016 и 12/2022), оглашава се

Интерни конкурс за попуњавање извршилачких  радних места у Општинској управи општине Бајина Башта

I Орган у коме се радно место попуњава:

Општинска управа општине Бајина Башта, у Бајиној Башти, ул. Душана Вишића бр. 28.

II Радна места која се попуњавају

  1.  Комунални инспектор

Звање: Саветник                                                                                       број службеника: 1

Опис послова: Врши инспекцијски надзор над законитошћу рада комуналних организација и поступака грађана, предузетника и правних лица у погледу придржавања закона, других прописа и општих аката.

Врши надзор над спровођењем прописа који се односе на кориснике и даваоце комуналних услуга у погледу услова и начина коришћења и давања услуга. Уређивање и одржавање објеката и јавних површина, прати јавну хигијену, уређење општине, јавних зелених површина, јавне расвете, снабдевање насеља водом и одвођење отпадних вода, снабдевање топлотном енергијом, изношење и депоновање смећа, сахрањивање, гробља, кафилерије, димничарске услуге, делатности пијаца, чистоћу јавних површина, продају пољопривредних и других производа ван пијачног простора, уређење градилишта, раскопавање улица и других јавних површина, лепљење плаката на забрањеним местима и друге послове комуналне хигијене.

Доноси решења и стара се о извршењу донетих решења, подноси прекршајне пријаве и предузима мере за уклањање ствари и предмета са јавних површина, обавља и друге послове из своје надлежности, као и друге послове које му одреди руководилац одељења и начелник Општинске управе.

Сходно природи делатности и организацији рада, а ради рационалнијег коришћења радног времена и извршавању одрећеног посла, на овим пословима врши се прерасподела радног времена.Прерасподела радног времена врши се тако да укупно радно време запосленог у периоду од шест месеци у току календарске године у просеку не буде дуже од пуног радног времена.

Услови : стечено високо образовање из научне области друштвеног или природног смера на основним академским студијама у обиму од најмање 240 ЕСПБ бодова, мастер академским студијама, мастер струковним студијама, специјалистичким академским студијама, специјалистичким струковним студијама, односно на основним студијама у трајању од најмање четири године или специјалистичким студијама на факултету, положен државни стручни испит, најмање три године радног искуства у струци, познавање рада на рачунару (MS Office пакет и интернет), положен испит за инспекоре као и потребне компетенције за обављање послова радног места.

  1. Општински туристички инспектор

Звање: Саветник                                                                               број службеника: 1

Опис послова:  проверава да ли су испуњени прописани услови за обављање делатности и пружање услуга уређених овим законом; утврђује идентитет запослених код привредних друштава, предузетника, другог правног лица или страног правног лица, која обављају делатност и пружају услуге уређене овим законом, увидом у личну исправу или другу јавну исправу са фотографијом; утврђује идентитет лица које обавља угоститељску делатност у објектима домаће радиности и сеоском туристичком домаћинству увидом у личну исправу или другу јавну исправу са фотографијом; прегледа просторије у којима се обавља делатност и пружају услуге, уговоре, евиденције, исправе и другу документацију потребну за утврђивање законитости пословања привредних друштава, предузетника или огранка другог домаћег или страног правног лица, као и физичких лица која обављају делатност и пружају услуге уређене овим законом; врши увид у уговоре из члана 74. став 1. и члана 77. став 1. овог закона; врши проверу издатог решења о разврставању у категорију објеката из члана 68. ст. 6. и 7. овог закона; проверава наплату и уплату боравишне таксе, увидом у евиденцију гостију и другу пратећу документацију; проверава истицање и придржавање прописаног радног времена у угоститељским објектима; проверава испуњеност услова и рокова усаглашености угоститељских објеката са актом из члана 114. овог закона; захтева судски налог за претрес стамбеног или пратећег простора код сазнања да се у том простору обавља делатност или пружају услуге у случају када се власник или корисник простора противи вршењу инспекцијског надзора; захтева асистенцију полиције, односно комуналне полиције, ако основано процени да је то потребно према приликама одређеног случаја; обавести надлежни орган јединице локалне самоуправе о утврђеној процени усаглашености објеката из члана 114. овог закона; доноси решења о заузећу јавне површине, одлучује о захтевима за есхмацију;предузме и друге прописане мере предвиђене законом.

Врши послове који се односе на: уређење, развој и обављање комуналне делатности, снабдевање водом и топлотном енергијом,  одржавање чистоће, комуналне хигијене, пречишћавање и одвођење отпадних вода, одржавање гробаља и пружање погребних услуга, одржавање улица и саобраћајница, градског и приградског превоза путника; врши надзор над радом вршиоца комуналне делатности којима је поверено обављање комуналне делатности  оснивањем јавног предузећа; обавља послове спровођење и израда извештаја о изјашњавању корисника комуналних услуга о квалитету пружања комуналних услуга од стране вршилаца комуналних делатности;

Услови:стечено високо образовање из научне области друштвеног или природног смера на основним академским студијама у обиму од најмање 240 ЕСПБ бодова, мастер академским студијама, мастер струковним студијама, специјалистичким академским студијама, специјалистичким струковним студијама, односно на основним студијама у трајању од најмање четири године или специјалистичким студијама на факултету, положен државни стручни испит и испит за инспектора, најмање три године радног искуства у струци, познавање рада на рачунару (MS Office пакет и интернет) као и потребне компетенције за обављање послова радног места.

  1. Послови пријема пореских пријава и утврђивање локалних пореских обавеза и накнада за обвезнике који не воде пословне књиге

Звање: Сарадник                                                                              број службеника: 1

Опис послова: врши контролу и завођење пореских пријава обвезника који не воде пословне књиге; администрира боравишне таксе, врши обрачун накнада за заузеће јавне површине физичким лицима, врши израду уверења  у различите сврхе, издаје упит стања пореским обвезницима, књижи решења пореза на имовину, врши прекњижавање уплата и архивира документацију; обавља друге  послове по налогу  руководиоца одсека, одељења и начелника Општинске управе.

Услови:           стечено високо образовање у оквиру образовно-научног поља економске или правне науке на основним академским студијама у обиму од најмање 180 ЕСПБ бодова, основним струковним студијама, односно на студијама у трајању до три године, положен државни стручни испит, најмање три године радног искуства у струци, познавање рада на рачунару (MS Office пакет и интернет) као и потребне компетенције за обављање послова радног места.“

 

  1. Послови у области путева

  Звање: Mлађи сарадник                                          број службеника: 1

Опис послова:обавља послове координатора између наручиоца и извођача приликом реализације пројеката на изградњи и реконструкцији објеката; стара се о благовременој динамици реализације пројекта у складу са дефинисаним роковима; израђује динамичке планове остварења инвестиција; остварује комуникацију са извођачима радова и стручним надзором; прати реализацију извођења грађевинских радова и учествује у пријему обављених радова; учествује у раду техничке комисије за пријем објеката; обавља послове из Одлуке о грађевинском земљишту, израђује предлог програма отуђења и давања у закуп грађевинског земљишта у јавној својини; врши послове праћења одржавања улица, тротоара и некатегоорисаних путева надзором над радом ЈП коме је поверено обављање комуналне делатности у складу са Општиском одлуком овером дневника рада –ситуација, врши контролу рада и свих осталих извођача радова којима су исти поверени од стране општине; обавља и друге послове по налогу руководиоца одељења и начелника Општинске управе.

Услови: стечено високо образовање из архитектуре или грађевинских наука на основним академским студијама у обиму од најмање 180 ЕСПБ, основним струковним студијама, односно на студијама у трајању до три године, завршен приправнички стаж или најмање пет година проведених у радном односу код послодавца одређеног законом којим се регулише положај запослених у јединицама локалне самоуправе, познавање рада на рачунару (MS Office пакет и интернет) као и потребне компетенције за обављање послова радног места, положен државни стручни испит,  познавање рада на рачунару (MS Office пакет и интернет) као и потребне компетенције за обављање послова радног места.“

 

  1.  Књиговођа трезора

Звање: Виши референт                                                        број службеника: 1

Опис послова: Води главну књигу трезора; вођење пословних књига са евиденцијом за сваког директног и индиректног корисника буџетских средстава; усаглашавање пословних књига са корисницима буџета; усаглашавање пословних књига са управом за трезор; формира књиговодствену документацију, проверава рачунску, формалну и суштинску исправност примљене документације и одлаже исту; рши електронско плаћање; врши контирање и књижење свих пословних промена у оквиру рачуна трезора. Обавља и друге послове по налогу руководиоца одељења и начелника Општинске управе.

Услови: средње четворогодишње образовање економског смера, положен државни стручни испит, најмање пет година радног искуства у струци, познавање рада на рачунару (MS Office пакет и интернет) као и потребне компетенције за обављање послова радног места.

6.Грађевински инспектор          

Звање: Сарадник                                                                         број службеника:1

Опис послова: врши надзор над применом закона и других прописа и општих аката, стандарда, техничких норматива и норми квалитета, који се односе на пројектовање, грађење и реконструкцију објеката  у високоградњи, нискоградњи и градњи других објеката; на извођење појединих грађевинских радова на тим објектима и грађење објеката на прописан начин; припрема предлог решења, налаже мере и стара се за за њихово спровођење; подноси захтеве за покретање прекршајног поступка, односно кривичне пријаве и пријаве за привредне преступе; сарађује са републичким инспекцијама и другим органима и организацијама у циљу ефикаснијег обављања надзора; води евиденције прописане за грађевинску инспекцију, ради извештаје за Скупштину општине, Општинско веће и надлежне републичке органе. Обавља и друге послове по налогу Начелника Општинске управе и руководиоца одељења.

Услови: стечено високо образовање из архитектуре или грађевинских наука на основним академским студијама у обиму од најмање 180 ЕСПБ, основним струковним студијама, односно на студијама у трајању до три године, положен државни стручни испит, положен испит за инспектора,  најмање три године радног искуства у струци, познавање рада на рачунару (MS Office пакет и интернет) као и потребне компетенције за обављање послова радног места.“

7.Канцеларијски послови у грађевинарству

Звање: Виши референт                                       број службеника: 1

Опис послова: преузима пошту преко доставне књиге од писарнице, уручивање извршиоцима на обраду, раздужује окончане предмете у јединственој доставној књизи и исте упућује писарници ради архивирања, врши експедицију поште уписивањем у књигу ради доставе, прима и распоређује доставнице; Обавља друге послове по налогу руководиоца одељења и Начелника општинске управе.

Услови: стечено средње образовање друштвеног или економског смера у четворогодишњем трајању, положен државни стручни испит, најмање три године радног искуства у струци, познавање рада на рачунару (MS Office пакет и интернет).

 

Предвиђено чланом 17. тачка 32, 39а, 50, 57, 58, 69 и 70 а. Правилника о организацији  и  систематизацији радних места у Општинској управи општине Бајина Башта и Општинском правобранилаштву општине Бајина Башта 01 број 14/2022, 15/2022 и 1/2023.

III У изборном поступку проверавају се:

  1. Провера општих функционалних компетенција за сва радна места:

– Организација и рад органа локалне самоуправе у Републици Србији – провера ће се вршити усменим путем

– Дигитална писменост – провера ће се вршити практичним радом на рачунару или увидом у доказ о знању рада на рачунару

– Пословна комуникација – провера ће се вршити усменим путем

Напомена:

У погледу провере опште функционалне компетенције „Дигитална писменост”, ако кандидат поседује важећи сертификат, потврду или други одговарајући доказ о познавању рада на рачунару, на траженом нивоу и жели да на основу тога буде ослобођен тестирања компетенције „Дигитална писменост“, неопходно је да уз пријаву достави и тражени доказ у оригиналу или овереној фотокопији.

Комисија ће на основу приложеног доказа донети одлуку да ли прихвата доказ уместо провере компетенције путем теста.

  1. Провера посебних функционалних компетенција, и то: 

За радно место под ред. бр. 1:

1.Посебне функционалне компетенције за област рада инспекцијски послови (општи управни поступак и основе управних спорова, основе казненог права и казнених поступака, основе прекршајног права и прекршајни поступак, основе привредног права и привредног пословања, поступак инспекцијског надзора и методе анализе ризика, функционални јединствени информациони систем, основе вештина комуникације, конструктивног решавања конфликата и управљања стресом, кодекс понашања и етике инспектора) – провераваће се усмено.

2.Посебне функционалне компетенције за радно место из надлежности и организације органа – Статут општине Бајина Башта – провераваће се усмено

  1. Посебне функционалне компетенције за радно место – прописи из делокруга рада радног места – Закон о комуналним делатностима – провераваће се усмено

За радно место под ред. бр. 2:

1.Посебне функционалне компетенције за област рада инспекцијски послови (општи управни поступак и основе управних спорова, основе казненог права и казнених поступака, основе прекршајног права и прекршајни поступак, основе привредног права и привредног пословања, поступак инспекцијског надзора и методе анализе ризика, функционални јединствени информациони систем, основе вештина комуникације, конструктивног решавања конфликата и управљања стресом, кодекс понашања и етике инспектора) – провераваће се усмено.

2.Посебне функционалне компетенције за радно место из надлежности и организације органа – Статут општине Бајина Башта – провераваће се усмено

  1. Посебне функционалне компетенције за радно место – прописи из делокруга рада радног места – Закон о туризму Одлука о радном времену на територије општине Бајина Башта

– провераваће се усмено

За радно место под ред. бр. 3:

1.Посебне функционалне компетенције за област рада административно-технички послови методе и технике прикупљања података ради даље обраде;технике евидентирања и ажурирања података у релевантним базама података;технике израде потврда и уверења о којима се води службена евиденција;технике припреме материјала ради даљег приказивања и употребе;методе вођења интерних и доставних књига.– провераваће се усмено.

2.Посебне функционалне компетенције за радно место из надлежности и организације органа – Статут општине Бајина Башта – провераваће се усмено

  1. Посебне функционалне компетенције за радно место – прописи из делокруга рада радног места – Уредба о буџетском рачуноводству, Правилник о систему извршењабуџета аутономних покрајина и јединица локалне самоуправе, Правилник о пореском рачуноводству– провераваће се усмено

 

За радно место под ред. бр.4:

1.Посебне функционалне компетенције за област рада стручно-оперативни послови методе и технике опсервације, прикупљања и евидентирања података; технике обраде и израде прегледа података;методе анализе и закључивања о стању у области;поступак израде стручних налаза;методе и технике израде извештаја на основу одређених евиденција;технике израде општих, појединачних и других правних и осталих аката.

2.Посебне функционалне компетенције за радно место из надлежности и организације органа – Статут општине Бајина Башта – провераваће се усмено

  1. Посебне функционалне компетенције за радно место – прописи из делокруга рада радног места – Закон о планирању и изградњи, Закон о путевима усмено

За радно место под ред. бр.5:

1.Посебне функционалне компетенције за област рада  финансијско-материјални послови,

буџетски систем, терминологија, стандарди, методе и процедуре из области буџетског рачуноводства и извештавања; поступак извршења буџета; релевантни софтвери.

2.Посебне функционалне компетенције за радно место из надлежности и организације органа – Статут општине Бајина Башта – провераваће се – усмено

  1. Посебне функционалне компетенције за радно место – прописи из делокруга рада радног места – Закон о финансирању локалне самоуправеусмено

За радно место под ред. бр.6:

1.Посебне функционалне компетенције за област рада  инспекцијски послови (општи управни поступак и основе управних спорова, основе казненог права и казнених поступака, основе прекршајног права и прекршајни поступак, основе привредног права и привредног пословања, поступак инспекцијског надзора и методе анализе ризика, функционални јединствени информациони систем, основе вештина комуникације, конструктивног решавања конфликата и управљања стресом, кодекс понашања и етике инспектора) 2.Посебне функционалне компетенције за радно место из надлежности и организације  органа – Статут општине Бајина Башта, План генералне регулације општине Бајина Башта, Просторни план општине Бајина Башта, планови  детаљних регулација за подручја Соколина, Ослуша, реке Пилице и др– провераваће се усмено

  1. Посебне функционалне компетенције за радно место – прописи из делокруга рада радног места – Закон о планирању и изградњи, Закон о озакоњењу објекта, Закон о становању и одржавању зграда и други подзаконски актиусмено

 

За радно место под ред. бр.7:

1.Посебне функционалне компетенције за област рада административно-технички послови, канцеларијско пословање;методе и технике прикупљања података ради даље обраде; технике евидентирања и ажурирања података у релевантним базама података; технике израде потврда и уверења о којима се води службена евиденција технике припреме материјала ради даљег приказивања и употребе; методе вођења интерних и доставних књига.– провераваће се усмено.

2.Посебне функционалне компетенције за радно место из надлежности и организације  органа – Статут општине Бајина Башта,– провераваће се усмено

  1. Посебне функционалне компетенције за радно место – прописи из делокруга рада радног места – Закон о планирању и изградњи, Закон о канцеларијском пословањуусмено

3) Интервју са комисијом: На завршни разговор, у циљу процене мотивације за рад на радном месту, могућих доприноса на раду и прихватања вредности органа, конкурсна комисија позива само кандидате који су прошли усмену проверу, односно кандидате које су сви чланови конкурсне комисије у свим облицима провере вредновали оценом „делимично задовољава“ (2) или „задовољава“ (3).

IV Место рада:

Општина Бајина Башта, Општинска управа, ул. Душана Вишића бр.28.

V Рок за подношење пријаве на интерни конкурс је 8 дана и почиње да тече 18.09.2023. године, као дана објављивања на интернет презентацији општине Бајина Башта, и истиче 26.9.2023. године

VI Лице које је задужено за давање обавештења о интерном конкурсу: Александра Ковачки, телефон: 0698259242.

VII Адреса на коју се подноси пријава за интерни конкурс:

Општина Бајина Башта – Општинска управа општине Бајина Башта, ул. Душана Вишића бр.28, или преко писарнице Општинске управе општине Бајина Башта,са назнаком: „за интерни конкурс“ – навести назив и број раног места назначен у тексту интернг конкурса.
VIII Датум оглашавања: 18.9.2023. године на интернет презентацији општине Бајина Башта и огласној табли општине Бајина Башта.

IX Докази који се прилажу уз пријаву на интерни конкурс:

– пријава, оверена фотокопија дипломе којом се потврђује стручна спрема; оригинал или оверена фотокопија доказа о положеном стручном испиту за рад у државним органима (лица са положеним правосудним испитом уместо уверења о положеном стручном испиту за рад у државним органима достављају оригинал или оверену фотокопију уверења о положеном правосудном испиту – за случај да се у условима тражи научна област правних наука или друштвено-хуманистичких наука); уверење о држављанству, извод из матичне књиге рођених, оригинал или оверена фотокопија доказа о радном искуству у струци (потврде, решења и други акти из којим се доказује на којим пословима, са којом стручном спремом и у којем периоду је стечено радно искуство); оригинал или оверена фотокопија решења о распоређивању или решење да је службеник нераспоређен и доказ о знању рада на рачунару, односно дигиталној писмености (сертификати, потврде и други писани докази), уколико исти поседују.

Одредбом чл. 9. и 103. Закона о општем управном поступку („Службени гласник РС“, број 18/16, 95/2018 – аутентично тумачење и 2/2023 – одлука УС) прописано је, поред осталог, да орган може да врши увид, прибавља и обрађује личне податке о чињеницама о којима се води службена евиденција, осим ако странка изричито изјави да ће те податке прибавити сама.

Документ о чињеницама о којима се води службена евиденција је: уверење о држављанству, извод из матичне књиге рођених, уверење о положеном државном стручном испиту за рад у државним органима и уверење о положеном правосудном испиту.

Потребно је да учесник конкурса, уз напред наведене доказе, достави изјаву којом се опредељује за једну од могућности: да орган прибави податке о којима се води службена евиденција или да ће то кандидат учинити сам.

Изјава се може преузети са сајта општине Бајина Башта.

X Провера оспособљености, знања и вештина кандидата, односно компетенција у изборном поступку: са кандидатима чије су пријаве благовремене, допуштене, разумљиве и потпуне и уз које су приложени сви потребни докази и који испуњавају услове за рад на оглашеном радном месту, назначене вештине и знања, односно компетенције, биће проверене у просторијама Општине Бајина Башта, у Бајиној Башти, ул. Душана Вишића бр. 28, дана 27.09.2023. године са почетком од 11 сати о чему ће кандидати бити обавештени телефонским путем или електронском поштом на бројеве или адресе које су навели у пријави.

XI Право учешћа на интерном конкурсу:

На интерном конкурсу могу да учествују службеници  запослени на неодређено време у свим органима, службама и организацијама из члана 1. ст. 1. и 2. Закона о запосленима у аутономним покрајинама и јединицама локалне самоуправе код послодавца који оглашава интерни конкурс.

Право учешћа на интерном конкурсу имају службеници у истом звању или службеници који испуњавају услове за напредовање у звање у које је разврстано радно место које се попуњава.

Напомене:

Неблаговремене, недопуштене, неразумљиве или непотпуне пријаве и пријаве уз које нису приложени сви потребни докази у оригиналу или фотокопији овереној у општини, суду или код јавног бележника, биће одбачене.

Интерни конкурс спроводи Конкурсна комисија именована од стране начелника Општинске управе општине Бајина Башта Решењем број 111-1-4

/2023 од 18.09.2023. године.

Овај оглас објављен је на интернет презентацији општине Бајина Башта и огласној табли Општине Бајина Башта дана 18.9.2023. године.

Н А Ч Е Л Н И К

Зорка Радоичић

Поделите ову вест:
Величина слова