Na osnovu čl. 4. i 83. Zakona o zaposlenima u autonomnim pokrajinama i jedinicama lokalne samouprave („Službeni glasnik RS“ br. 21/2016, 113/2017, 95/2018,113/2017 – dr.zakon i 114/2021) i člana i 7.  Uredbe o sprovođenju internog i javnog konkursa za popunjavanje radnih mesta u autonomnim pokrajinama i jedinicama lokalne samouprave („Službeni glasnik RS“ br. 95/2016 i 12/2022), oglašava se

Interni konkurs za popunjavanje izvršilačkih  radnih mesta u Opštinskoj upravi opštine Bajina Bašta

I Organ u kome se radno mesto popunjava:

Opštinska uprava opštine Bajina Bašta, u Bajinoj Bašti, ul. Dušana Višića br. 28.

II Radna mesta koja se popunjavaju

  1.  Komunalni inspektor

Zvanje: Savetnik                                                                                       broj službenika: 1

Opis poslova: Vrši inspekcijski nadzor nad zakonitošću rada komunalnih organizacija i postupaka građana, preduzetnika i pravnih lica u pogledu pridržavanja zakona, drugih propisa i opštih akata.

Vrši nadzor nad sprovođenjem propisa koji se odnose na korisnike i davaoce komunalnih usluga u pogledu uslova i načina korišćenja i davanja usluga. Uređivanje i održavanje objekata i javnih površina, prati javnu higijenu, uređenje opštine, javnih zelenih površina, javne rasvete, snabdevanje naselja vodom i odvođenje otpadnih voda, snabdevanje toplotnom energijom, iznošenje i deponovanje smeća, sahranjivanje, groblja, kafilerije, dimničarske usluge, delatnosti pijaca, čistoću javnih površina, prodaju poljoprivrednih i drugih proizvoda van pijačnog prostora, uređenje gradilišta, raskopavanje ulica i drugih javnih površina, lepljenje plakata na zabranjenim mestima i druge poslove komunalne higijene.

Donosi rešenja i stara se o izvršenju donetih rešenja, podnosi prekršajne prijave i preduzima mere za uklanjanje stvari i predmeta sa javnih površina, obavlja i druge poslove iz svoje nadležnosti, kao i druge poslove koje mu odredi rukovodilac odeljenja i načelnik Opštinske uprave.

Shodno prirodi delatnosti i organizaciji rada, a radi racionalnijeg korišćenja radnog vremena i izvršavanju odrećenog posla, na ovim poslovima vrši se preraspodela radnog vremena.Preraspodela radnog vremena vrši se tako da ukupno radno vreme zaposlenog u periodu od šest meseci u toku kalendarske godine u proseku ne bude duže od punog radnog vremena.

Uslovi : stečeno visoko obrazovanje iz naučne oblasti društvenog ili prirodnog smera na osnovnim akademskim studijama u obimu od najmanje 240 ESPB bodova, master akademskim studijama, master strukovnim studijama, specijalističkim akademskim studijama, specijalističkim strukovnim studijama, odnosno na osnovnim studijama u trajanju od najmanje četiri godine ili specijalističkim studijama na fakultetu, položen državni stručni ispit, najmanje tri godine radnog iskustva u struci, poznavanje rada na računaru (MS Office paket i internet), položen ispit za inspekore kao i potrebne kompetencije za obavljanje poslova radnog mesta.

  1. Opštinski turistički inspektor

Zvanje: Savetnik                                                                               broj službenika: 1

Opis poslova:  proverava da li su ispunjeni propisani uslovi za obavljanje delatnosti i pružanje usluga uređenih ovim zakonom; utvrđuje identitet zaposlenih kod privrednih društava, preduzetnika, drugog pravnog lica ili stranog pravnog lica, koja obavljaju delatnost i pružaju usluge uređene ovim zakonom, uvidom u ličnu ispravu ili drugu javnu ispravu sa fotografijom; utvrđuje identitet lica koje obavlja ugostiteljsku delatnost u objektima domaće radinosti i seoskom turističkom domaćinstvu uvidom u ličnu ispravu ili drugu javnu ispravu sa fotografijom; pregleda prostorije u kojima se obavlja delatnost i pružaju usluge, ugovore, evidencije, isprave i drugu dokumentaciju potrebnu za utvrđivanje zakonitosti poslovanja privrednih društava, preduzetnika ili ogranka drugog domaćeg ili stranog pravnog lica, kao i fizičkih lica koja obavljaju delatnost i pružaju usluge uređene ovim zakonom; vrši uvid u ugovore iz člana 74. stav 1. i člana 77. stav 1. ovog zakona; vrši proveru izdatog rešenja o razvrstavanju u kategoriju objekata iz člana 68. st. 6. i 7. ovog zakona; proverava naplatu i uplatu boravišne takse, uvidom u evidenciju gostiju i drugu prateću dokumentaciju; proverava isticanje i pridržavanje propisanog radnog vremena u ugostiteljskim objektima; proverava ispunjenost uslova i rokova usaglašenosti ugostiteljskih objekata sa aktom iz člana 114. ovog zakona; zahteva sudski nalog za pretres stambenog ili pratećeg prostora kod saznanja da se u tom prostoru obavlja delatnost ili pružaju usluge u slučaju kada se vlasnik ili korisnik prostora protivi vršenju inspekcijskog nadzora; zahteva asistenciju policije, odnosno komunalne policije, ako osnovano proceni da je to potrebno prema prilikama određenog slučaja; obavesti nadležni organ jedinice lokalne samouprave o utvrđenoj proceni usaglašenosti objekata iz člana 114. ovog zakona; donosi rešenja o zauzeću javne površine, odlučuje o zahtevima za eshmaciju;preduzme i druge propisane mere predviđene zakonom.

Vrši poslove koji se odnose na: uređenje, razvoj i obavljanje komunalne delatnosti, snabdevanje vodom i toplotnom energijom,  održavanje čistoće, komunalne higijene, prečišćavanje i odvođenje otpadnih voda, održavanje grobalja i pružanje pogrebnih usluga, održavanje ulica i saobraćajnica, gradskog i prigradskog prevoza putnika; vrši nadzor nad radom vršioca komunalne delatnosti kojima je povereno obavljanje komunalne delatnosti  osnivanjem javnog preduzeća; obavlja poslove sprovođenje i izrada izveštaja o izjašnjavanju korisnika komunalnih usluga o kvalitetu pružanja komunalnih usluga od strane vršilaca komunalnih delatnosti;

Uslovi:stečeno visoko obrazovanje iz naučne oblasti društvenog ili prirodnog smera na osnovnim akademskim studijama u obimu od najmanje 240 ESPB bodova, master akademskim studijama, master strukovnim studijama, specijalističkim akademskim studijama, specijalističkim strukovnim studijama, odnosno na osnovnim studijama u trajanju od najmanje četiri godine ili specijalističkim studijama na fakultetu, položen državni stručni ispit i ispit za inspektora, najmanje tri godine radnog iskustva u struci, poznavanje rada na računaru (MS Office paket i internet) kao i potrebne kompetencije za obavljanje poslova radnog mesta.

  1. Poslovi prijema poreskih prijava i utvrđivanje lokalnih poreskih obaveza i naknada za obveznike koji ne vode poslovne knjige

Zvanje: Saradnik                                                                              broj službenika: 1

Opis poslova: vrši kontrolu i zavođenje poreskih prijava obveznika koji ne vode poslovne knjige; administrira boravišne takse, vrši obračun naknada za zauzeće javne površine fizičkim licima, vrši izradu uverenja  u različite svrhe, izdaje upit stanja poreskim obveznicima, knjiži rešenja poreza na imovinu, vrši preknjižavanje uplata i arhivira dokumentaciju; obavlja druge  poslove po nalogu  rukovodioca odseka, odeljenja i načelnika Opštinske uprave.

Uslovi:           stečeno visoko obrazovanje u okviru obrazovno-naučnog polja ekonomske ili pravne nauke na osnovnim akademskim studijama u obimu od najmanje 180 ESPB bodova, osnovnim strukovnim studijama, odnosno na studijama u trajanju do tri godine, položen državni stručni ispit, najmanje tri godine radnog iskustva u struci, poznavanje rada na računaru (MS Office paket i internet) kao i potrebne kompetencije za obavljanje poslova radnog mesta.“

 

  1. Poslovi u oblasti puteva

  Zvanje: Mlađi saradnik                                          broj službenika: 1

Opis poslova:obavlja poslove koordinatora između naručioca i izvođača prilikom realizacije projekata na izgradnji i rekonstrukciji objekata; stara se o blagovremenoj dinamici realizacije projekta u skladu sa definisanim rokovima; izrađuje dinamičke planove ostvarenja investicija; ostvaruje komunikaciju sa izvođačima radova i stručnim nadzorom; prati realizaciju izvođenja građevinskih radova i učestvuje u prijemu obavljenih radova; učestvuje u radu tehničke komisije za prijem objekata; obavlja poslove iz Odluke o građevinskom zemljištu, izrađuje predlog programa otuđenja i davanja u zakup građevinskog zemljišta u javnoj svojini; vrši poslove praćenja održavanja ulica, trotoara i nekategoorisanih puteva nadzorom nad radom JP kome je povereno obavljanje komunalne delatnosti u skladu sa Opštiskom odlukom overom dnevnika rada –situacija, vrši kontrolu rada i svih ostalih izvođača radova kojima su isti povereni od strane opštine; obavlja i druge poslove po nalogu rukovodioca odeljenja i načelnika Opštinske uprave.

Uslovi: stečeno visoko obrazovanje iz arhitekture ili građevinskih nauka na osnovnim akademskim studijama u obimu od najmanje 180 ESPB, osnovnim strukovnim studijama, odnosno na studijama u trajanju do tri godine, završen pripravnički staž ili najmanje pet godina provedenih u radnom odnosu kod poslodavca određenog zakonom kojim se reguliše položaj zaposlenih u jedinicama lokalne samouprave, poznavanje rada na računaru (MS Office paket i internet) kao i potrebne kompetencije za obavljanje poslova radnog mesta, položen državni stručni ispit,  poznavanje rada na računaru (MS Office paket i internet) kao i potrebne kompetencije za obavljanje poslova radnog mesta.“

 

  1.  Knjigovođa trezora

Zvanje: Viši referent                                                        broj službenika: 1

Opis poslova: Vodi glavnu knjigu trezora; vođenje poslovnih knjiga sa evidencijom za svakog direktnog i indirektnog korisnika budžetskih sredstava; usaglašavanje poslovnih knjiga sa korisnicima budžeta; usaglašavanje poslovnih knjiga sa upravom za trezor; formira knjigovodstvenu dokumentaciju, proverava računsku, formalnu i suštinsku ispravnost primljene dokumentacije i odlaže istu; rši elektronsko plaćanje; vrši kontiranje i knjiženje svih poslovnih promena u okviru računa trezora. Obavlja i druge poslove po nalogu rukovodioca odeljenja i načelnika Opštinske uprave.

Uslovi: srednje četvorogodišnje obrazovanje ekonomskog smera, položen državni stručni ispit, najmanje pet godina radnog iskustva u struci, poznavanje rada na računaru (MS Office paket i internet) kao i potrebne kompetencije za obavljanje poslova radnog mesta.

6.Građevinski inspektor          

Zvanje: Saradnik                                                                         broj službenika:1

Opis poslova: vrši nadzor nad primenom zakona i drugih propisa i opštih akata, standarda, tehničkih normativa i normi kvaliteta, koji se odnose na projektovanje, građenje i rekonstrukciju objekata  u visokogradnji, niskogradnji i gradnji drugih objekata; na izvođenje pojedinih građevinskih radova na tim objektima i građenje objekata na propisan način; priprema predlog rešenja, nalaže mere i stara se za za njihovo sprovođenje; podnosi zahteve za pokretanje prekršajnog postupka, odnosno krivične prijave i prijave za privredne prestupe; sarađuje sa republičkim inspekcijama i drugim organima i organizacijama u cilju efikasnijeg obavljanja nadzora; vodi evidencije propisane za građevinsku inspekciju, radi izveštaje za Skupštinu opštine, Opštinsko veće i nadležne republičke organe. Obavlja i druge poslove po nalogu Načelnika Opštinske uprave i rukovodioca odeljenja.

Uslovi: stečeno visoko obrazovanje iz arhitekture ili građevinskih nauka na osnovnim akademskim studijama u obimu od najmanje 180 ESPB, osnovnim strukovnim studijama, odnosno na studijama u trajanju do tri godine, položen državni stručni ispit, položen ispit za inspektora,  najmanje tri godine radnog iskustva u struci, poznavanje rada na računaru (MS Office paket i internet) kao i potrebne kompetencije za obavljanje poslova radnog mesta.“

7.Kancelarijski poslovi u građevinarstvu

Zvanje: Viši referent                                       broj službenika: 1

Opis poslova: preuzima poštu preko dostavne knjige od pisarnice, uručivanje izvršiocima na obradu, razdužuje okončane predmete u jedinstvenoj dostavnoj knjizi i iste upućuje pisarnici radi arhiviranja, vrši ekspediciju pošte upisivanjem u knjigu radi dostave, prima i raspoređuje dostavnice; Obavlja druge poslove po nalogu rukovodioca odeljenja i Načelnika opštinske uprave.

Uslovi: stečeno srednje obrazovanje društvenog ili ekonomskog smera u četvorogodišnjem trajanju, položen državni stručni ispit, najmanje tri godine radnog iskustva u struci, poznavanje rada na računaru (MS Office paket i internet).

 

Predviđeno članom 17. tačka 32, 39a, 50, 57, 58, 69 i 70 a. Pravilnika o organizaciji  i  sistematizaciji radnih mesta u Opštinskoj upravi opštine Bajina Bašta i Opštinskom pravobranilaštvu opštine Bajina Bašta 01 broj 14/2022, 15/2022 i 1/2023.

III U izbornom postupku proveravaju se:

  1. Provera opštih funkcionalnih kompetencija za sva radna mesta:

– Organizacija i rad organa lokalne samouprave u Republici Srbiji – provera će se vršiti usmenim putem

– Digitalna pismenost – provera će se vršiti praktičnim radom na računaru ili uvidom u dokaz o znanju rada na računaru

– Poslovna komunikacija – provera će se vršiti usmenim putem

Napomena:

U pogledu provere opšte funkcionalne kompetencije „Digitalna pismenost”, ako kandidat poseduje važeći sertifikat, potvrdu ili drugi odgovarajući dokaz o poznavanju rada na računaru, na traženom nivou i želi da na osnovu toga bude oslobođen testiranja kompetencije „Digitalna pismenost“, neophodno je da uz prijavu dostavi i traženi dokaz u originalu ili overenoj fotokopiji.

Komisija će na osnovu priloženog dokaza doneti odluku da li prihvata dokaz umesto provere kompetencije putem testa.

  1. Provera posebnih funkcionalnih kompetencija, i to: 

Za radno mesto pod red. br. 1:

1.Posebne funkcionalne kompetencije za oblast rada inspekcijski poslovi (opšti upravni postupak i osnove upravnih sporova, osnove kaznenog prava i kaznenih postupaka, osnove prekršajnog prava i prekršajni postupak, osnove privrednog prava i privrednog poslovanja, postupak inspekcijskog nadzora i metode analize rizika, funkcionalni jedinstveni informacioni sistem, osnove veština komunikacije, konstruktivnog rešavanja konflikata i upravljanja stresom, kodeks ponašanja i etike inspektora) – proveravaće se usmeno.

2.Posebne funkcionalne kompetencije za radno mesto iz nadležnosti i organizacije organa – Statut opštine Bajina Bašta – proveravaće se usmeno

  1. Posebne funkcionalne kompetencije za radno mesto – propisi iz delokruga rada radnog mesta – Zakon o komunalnim delatnostima – proveravaće se usmeno

Za radno mesto pod red. br. 2:

1.Posebne funkcionalne kompetencije za oblast rada inspekcijski poslovi (opšti upravni postupak i osnove upravnih sporova, osnove kaznenog prava i kaznenih postupaka, osnove prekršajnog prava i prekršajni postupak, osnove privrednog prava i privrednog poslovanja, postupak inspekcijskog nadzora i metode analize rizika, funkcionalni jedinstveni informacioni sistem, osnove veština komunikacije, konstruktivnog rešavanja konflikata i upravljanja stresom, kodeks ponašanja i etike inspektora) – proveravaće se usmeno.

2.Posebne funkcionalne kompetencije za radno mesto iz nadležnosti i organizacije organa – Statut opštine Bajina Bašta – proveravaće se usmeno

  1. Posebne funkcionalne kompetencije za radno mesto – propisi iz delokruga rada radnog mesta – Zakon o turizmu Odluka o radnom vremenu na teritorije opštine Bajina Bašta

– proveravaće se usmeno

Za radno mesto pod red. br. 3:

1.Posebne funkcionalne kompetencije za oblast rada administrativno-tehnički poslovi metode i tehnike prikupljanja podataka radi dalje obrade;tehnike evidentiranja i ažuriranja podataka u relevantnim bazama podataka;tehnike izrade potvrda i uverenja o kojima se vodi službena evidencija;tehnike pripreme materijala radi daljeg prikazivanja i upotrebe;metode vođenja internih i dostavnih knjiga.– proveravaće se usmeno.

2.Posebne funkcionalne kompetencije za radno mesto iz nadležnosti i organizacije organa – Statut opštine Bajina Bašta – proveravaće se usmeno

  1. Posebne funkcionalne kompetencije za radno mesto – propisi iz delokruga rada radnog mesta – Uredba o budžetskom računovodstvu, Pravilnik o sistemu izvršenjabudžeta autonomnih pokrajina i jedinica lokalne samouprave, Pravilnik o poreskom računovodstvu– proveravaće se usmeno

 

Za radno mesto pod red. br.4:

1.Posebne funkcionalne kompetencije za oblast rada stručno-operativni poslovi metode i tehnike opservacije, prikupljanja i evidentiranja podataka; tehnike obrade i izrade pregleda podataka;metode analize i zaključivanja o stanju u oblasti;postupak izrade stručnih nalaza;metode i tehnike izrade izveštaja na osnovu određenih evidencija;tehnike izrade opštih, pojedinačnih i drugih pravnih i ostalih akata.

2.Posebne funkcionalne kompetencije za radno mesto iz nadležnosti i organizacije organa – Statut opštine Bajina Bašta – proveravaće se usmeno

  1. Posebne funkcionalne kompetencije za radno mesto – propisi iz delokruga rada radnog mesta – Zakon o planiranju i izgradnji, Zakon o putevima usmeno

Za radno mesto pod red. br.5:

1.Posebne funkcionalne kompetencije za oblast rada  finansijsko-materijalni poslovi,

budžetski sistem, terminologija, standardi, metode i procedure iz oblasti budžetskog računovodstva i izveštavanja; postupak izvršenja budžeta; relevantni softveri.

2.Posebne funkcionalne kompetencije za radno mesto iz nadležnosti i organizacije organa – Statut opštine Bajina Bašta – proveravaće se – usmeno

  1. Posebne funkcionalne kompetencije za radno mesto – propisi iz delokruga rada radnog mesta – Zakon o finansiranju lokalne samoupraveusmeno

Za radno mesto pod red. br.6:

1.Posebne funkcionalne kompetencije za oblast rada  inspekcijski poslovi (opšti upravni postupak i osnove upravnih sporova, osnove kaznenog prava i kaznenih postupaka, osnove prekršajnog prava i prekršajni postupak, osnove privrednog prava i privrednog poslovanja, postupak inspekcijskog nadzora i metode analize rizika, funkcionalni jedinstveni informacioni sistem, osnove veština komunikacije, konstruktivnog rešavanja konflikata i upravljanja stresom, kodeks ponašanja i etike inspektora) 2.Posebne funkcionalne kompetencije za radno mesto iz nadležnosti i organizacije  organa – Statut opštine Bajina Bašta, Plan generalne regulacije opštine Bajina Bašta, Prostorni plan opštine Bajina Bašta, planovi  detaljnih regulacija za područja Sokolina, Osluša, reke Pilice i dr– proveravaće se usmeno

  1. Posebne funkcionalne kompetencije za radno mesto – propisi iz delokruga rada radnog mesta – Zakon o planiranju i izgradnji, Zakon o ozakonjenju objekta, Zakon o stanovanju i održavanju zgrada i drugi podzakonski aktiusmeno

 

Za radno mesto pod red. br.7:

1.Posebne funkcionalne kompetencije za oblast rada administrativno-tehnički poslovi, kancelarijsko poslovanje;metode i tehnike prikupljanja podataka radi dalje obrade; tehnike evidentiranja i ažuriranja podataka u relevantnim bazama podataka; tehnike izrade potvrda i uverenja o kojima se vodi službena evidencija tehnike pripreme materijala radi daljeg prikazivanja i upotrebe; metode vođenja internih i dostavnih knjiga.– proveravaće se usmeno.

2.Posebne funkcionalne kompetencije za radno mesto iz nadležnosti i organizacije  organa – Statut opštine Bajina Bašta,– proveravaće se usmeno

  1. Posebne funkcionalne kompetencije za radno mesto – propisi iz delokruga rada radnog mesta – Zakon o planiranju i izgradnji, Zakon o kancelarijskom poslovanjuusmeno

3) Intervju sa komisijom: Na završni razgovor, u cilju procene motivacije za rad na radnom mestu, mogućih doprinosa na radu i prihvatanja vrednosti organa, konkursna komisija poziva samo kandidate koji su prošli usmenu proveru, odnosno kandidate koje su svi članovi konkursne komisije u svim oblicima provere vrednovali ocenom „delimično zadovoljava“ (2) ili „zadovoljava“ (3).

IV Mesto rada:

Opština Bajina Bašta, Opštinska uprava, ul. Dušana Višića br.28.

V Rok za podnošenje prijave na interni konkurs je 8 dana i počinje da teče 18.09.2023. godine, kao dana objavljivanja na internet prezentaciji opštine Bajina Bašta, i ističe 26.9.2023. godine

VI Lice koje je zaduženo za davanje obaveštenja o internom konkursu: Aleksandra Kovački, telefon: 0698259242.

VII Adresa na koju se podnosi prijava za interni konkurs:

Opština Bajina Bašta – Opštinska uprava opštine Bajina Bašta, ul. Dušana Višića br.28, ili preko pisarnice Opštinske uprave opštine Bajina Bašta,sa naznakom: „za interni konkurs“ – navesti naziv i broj ranog mesta naznačen u tekstu interng konkursa.
VIII Datum oglašavanja: 18.9.2023. godine na internet prezentaciji opštine Bajina Bašta i oglasnoj tabli opštine Bajina Bašta.

IX Dokazi koji se prilažu uz prijavu na interni konkurs:

– prijava, overena fotokopija diplome kojom se potvrđuje stručna sprema; original ili overena fotokopija dokaza o položenom stručnom ispitu za rad u državnim organima (lica sa položenim pravosudnim ispitom umesto uverenja o položenom stručnom ispitu za rad u državnim organima dostavljaju original ili overenu fotokopiju uverenja o položenom pravosudnom ispitu – za slučaj da se u uslovima traži naučna oblast pravnih nauka ili društveno-humanističkih nauka); uverenje o državljanstvu, izvod iz matične knjige rođenih, original ili overena fotokopija dokaza o radnom iskustvu u struci (potvrde, rešenja i drugi akti iz kojim se dokazuje na kojim poslovima, sa kojom stručnom spremom i u kojem periodu je stečeno radno iskustvo); original ili overena fotokopija rešenja o raspoređivanju ili rešenje da je službenik neraspoređen i dokaz o znanju rada na računaru, odnosno digitalnoj pismenosti (sertifikati, potvrde i drugi pisani dokazi), ukoliko isti poseduju.

Odredbom čl. 9. i 103. Zakona o opštem upravnom postupku („Službeni glasnik RS“, broj 18/16, 95/2018 – autentično tumačenje i 2/2023 – odluka US) propisano je, pored ostalog, da organ može da vrši uvid, pribavlja i obrađuje lične podatke o činjenicama o kojima se vodi službena evidencija, osim ako stranka izričito izjavi da će te podatke pribaviti sama.

Dokument o činjenicama o kojima se vodi službena evidencija je: uverenje o državljanstvu, izvod iz matične knjige rođenih, uverenje o položenom državnom stručnom ispitu za rad u državnim organima i uverenje o položenom pravosudnom ispitu.

Potrebno je da učesnik konkursa, uz napred navedene dokaze, dostavi izjavu kojom se opredeljuje za jednu od mogućnosti: da organ pribavi podatke o kojima se vodi službena evidencija ili da će to kandidat učiniti sam.

Izjava se može preuzeti sa sajta opštine Bajina Bašta.

X Provera osposobljenosti, znanja i veština kandidata, odnosno kompetencija u izbornom postupku: sa kandidatima čije su prijave blagovremene, dopuštene, razumljive i potpune i uz koje su priloženi svi potrebni dokazi i koji ispunjavaju uslove za rad na oglašenom radnom mestu, naznačene veštine i znanja, odnosno kompetencije, biće proverene u prostorijama Opštine Bajina Bašta, u Bajinoj Bašti, ul. Dušana Višića br. 28, dana 27.09.2023. godine sa početkom od 11 sati o čemu će kandidati biti obavešteni telefonskim putem ili elektronskom poštom na brojeve ili adrese koje su naveli u prijavi.

XI Pravo učešća na internom konkursu:

Na internom konkursu mogu da učestvuju službenici  zaposleni na neodređeno vreme u svim organima, službama i organizacijama iz člana 1. st. 1. i 2. Zakona o zaposlenima u autonomnim pokrajinama i jedinicama lokalne samouprave kod poslodavca koji oglašava interni konkurs.

Pravo učešća na internom konkursu imaju službenici u istom zvanju ili službenici koji ispunjavaju uslove za napredovanje u zvanje u koje je razvrstano radno mesto koje se popunjava.

Napomene:

Neblagovremene, nedopuštene, nerazumljive ili nepotpune prijave i prijave uz koje nisu priloženi svi potrebni dokazi u originalu ili fotokopiji overenoj u opštini, sudu ili kod javnog beležnika, biće odbačene.

Interni konkurs sprovodi Konkursna komisija imenovana od strane načelnika Opštinske uprave opštine Bajina Bašta Rešenjem broj 111-1-4

/2023 od 18.09.2023. godine.

Ovaj oglas objavljen je na internet prezentaciji opštine Bajina Bašta i oglasnoj tabli Opštine Bajina Bašta dana 18.9.2023. godine.

N A Č E L N I K

Zorka Radoičić

Podelite ovu vest:
Veličina slova